Wprowadzony przez nas pierwszy na rynku nowatorski system monitoringu stanu kompresorów wspomagany jest nowoczesnym programem komputerowym opartym na CRM. System powstał w 2005 roku i był pierwszą taką aplikacją na rynku polskim. Z uwagi na swoją innowacyjność, kompleksowość i funkcjonalność doczekał się wielu odpowiedników. Od momentu wdrożenia systemu dział koordynacji naszego serwisu na bieżąco kontroluje i aktualizuje stan kompresorów naszych klientów, pilnując terminów okresowych przeglądów oraz zapewnia opiekę o ich właściwy stan techniczny. Wszelkie informacje zbierane są okresowo podczas rutynowych rozmów i wizyt serwisantów Pneumat. Dane i specyfikacje zapisywane są w specjalnej bazie danych, co umożliwia dokładne ustalanie terminów następnych przeglądów oraz umożliwia przewidywanie potencjalnych usterek i kosztownych przestojów.
Monitoring serwisów kompresorów daje naszym klientom wiele korzyści, gdyż:
Chcesz przystąpić do naszego Systemu Monitoringu Kompresorów ?
Nowi klienci, w momencie zakupu kompresorów marek: Renner, Chicago Pneumatic, Air Compressors Ltd i Orlik automatycznie dodawani są do bazy Systemu Monitoringu. Efektem czego już od samego początku użytkowania kompresorów klienci mogą czerpać z niego profity.
Klienci posiadający kompresory zakupione wcześniej (niekoniecznie w Pneumat.) mogą dołączyć do Systemu Monitoringu telefonując do koordynatora serwisu Pneumat.: tel: 71 325 72 72 lub wysyłając e-mail na adres: serwis@pneumat.com.pl. W odpowiedzi otrzymają Państwo do uzupełnienia Arkusz Aktualizacyjny. Po jego odesłaniu nasz koordynator skontaktuje się z Państwem by ustalić zasady dalszej współpracy.
Uwaga! Zastrzegamy sobie możliwość odmowy przystąpienia do Systemu Monitoringu kompresorów, w przypadku których utrudniony jest dostęp do części zamiennych.